Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів належної якості
Якщо з якоїсь причини товар вам не підійшов, його можна повернути протягом 14 календарних днів з моменту купівлі згідно з чинним законодавством України, зокрема Законом України «Про захист прав споживачів». Порядок відправки товару на гарантійне обслуговування: • Для узгодження умов повернення зв'яжіться з нашим менеджером по телефону гарячої лінії: (068) 317 1211 1. Підготуйте товар до відправки: • Вкладіть копію гарантійного талона • Вкажіть причину відправки на гарантійному талоні • Забезпечте надійне пакування для запобігання можливого пошкодження при транспортуванні. 2. Відправте товар на адресу нашого сервісного центру: • Адреса: м. Кам’янець-Подільський, Нова Пошта, відділення №1, вул. Драй-Хмари, 50 • Отримувач: ТОВ "БС Трейд Груп", ЄДРПОУ 39890177 • Контактний телефон отримувача: +38(068) 317 1211 • Вказати отримувача як "представник" Важливо! Оплата за відправку здійснюється відправником (Вами) 4. Після відправки обов'язково повідомте номер ТТН: • За телефоном сервісного центру: (098) 773 7730 • Або за телефоном гарячої лінії: (068) 317 1211 • Або надішліть номер ТТН на електронні пошти: clientdept@borgio.com.ua та stock_list@borgio.com.ua
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.
